Ikonapolteknik@polteknik.pl Ikona+ 48 58 684 86 35 Ikona+48 601 569 456 Rzetelna Firma Firma rodzinna
PL EN
menu button

Serwis

Firma POLTEKNIK dysponuje wykwalifikowanymi inżynierami serwisowymi, którzy są szkoleni w sposób ciągły u naszych dostawców i partnerów. Szkolenia obejmują wszystkie aspekty związane z oferowanymi maszynami, a wiec elektryka, pneumatyka, oprogramowanie, hydraulika oraz technologia właściwa dla danej maszyny. Jest to szczególnie ważne w przypadku cięcia termicznego (wycinarki laserowe i plazmowe). Warto podkreślić, że w przypadku wycinarek laserowych MITSUBISHI jesteśmy jednym z dwóch samodzielnych serwisów w Europie. Nasz zespół serwisowy, to młodzi, dobrze wykształceni ludzie , których celem jest ciągłe powiększanie zakresu posiadanej wiedzy. Osobne rodzaj szkoleń jest realizowany przy wprowadzeniu nowych maszyn i urządzeń.

 

Obsługujemy obszar całego kraju, ale świadczymy też usługi serwisowe w zakresie wycinarek laserowych Mitsubishi na terenie całej Europy Wschodniej.

 

W celu usprawnienia komunikacji między naszym serwisem a Klientami, uruchomiliśmy specjalną linię telefoniczną, gdzie przyjmowane są jedynie zgłoszenia serwisowe i traktowane są priorytetowo Szybkość reakcji i rzetelność realizacji zleconych zadań, jest dla naszej firmy priorytetem. Dlatego w tym roku zreorganizowaliśmy pracę całego serwisu, wprowadzając zupełnie nowe i nowoczesne narzędzia, zarówno w zakresie zarządzania i dysponowania naszymi inżynierami serwisowymi, jak i planowania ich pracy. Wprowadziliśmy podział serwisu na Dział serwisu i Dział Części zamiennych oraz Logistyki.

 

Korzystamy ze zmodyfikowanego na nasze potrzeby modułu serwisowego oraz elektronicznej bazy Klientów i maszyn w ramach systemu ERP Microsoft Dynamics, który wraz z systemem GPS pozwala w dynamiczny i racjonalny sposób planować, rejestrować i raportować czas pracy naszego serwisu.

Zapewniany zdalną diagnostykę, wykorzystując takie narzędzia, jak oprogramowanie Team Viewer lub inne dedykowane przez naszych dostawców, co znacznie obniża koszty oraz skraca czas reakcji działania serwisu.

 

Mamy nadzieję, że nasze działania przekonają Państwa, że warto nam zaufać i warto z nami współpracować. Zgłoszenia serwisowe prosimy kierować na adres: serwis@polteknik.pl

AKYAPAK - TurcjaAUTOPULIT - HiszpaniaBAYKAL - TurcjaJORNS - SzwajcariaMITSUBISHI ELECTRIC - JaponiaMURATEC - JaponiaOMAS - WłochyRAS - NiemcySCHECHTL - NiemcyKRASSER - Austria